Під час роботи за 10 модулем, з"ясувала, що керування процесом взаємодії між учнями та вчителем за допомогою запитань – основа якісного навчання. Добре продумані запитання спонукають до виявлення цікавих альтернативних поглядів та пропонують сфокусувати увагу на аргументованому доведенні своєї точки зору, а не на тому, чи наша відповідь «правильна» чи «неправильна». Такі запитання призводять до розуміння учнями цінностей знань задля розв’язування завдань з реального життя та їх досвіду.
Також оцінінила створене мною Портфоліо, внесла корективи, прикріпила посилання на навчальні матеріали, провела самооцінювання.
Також оцінінила створене мною Портфоліо, внесла корективи, прикріпила посилання на навчальні матеріали, провела самооцінювання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий